torsdag, februari 08, 2007

Du är vad du äter!

Ingen har väl missat detta lilla ljuvliga program med den stränga Gillian som nästan smiskar upp de feta personerna om de inte följer hennes frö/frukt/tång-diet?
I varje program måste tjockisarna förnedras genom att bajsa i en burk, bajs som sedan Gillan går igenom och bedömer.
Ju mer bajset luktar ju sämre mat har tjockisarna ätit enligt Gillian.
När jag besökte toaletten på McDonalds på Backaplan för några veckor sedan fick jag den teorin bekräftad. Efter all skräpmat på den sunkigaste men ändå mest poplära restaurangen som finns luktade det inte mumma på toaletten.
Jag väntade med att gå ut så att ingen skulle tro att det var mitt fel...
Du är vad du äter! JAG äter nästan aldrig på McDonalds!

3 kommentarer:

emma sa...

haha. men kål luktar inte heller så gott vet du. å inte bönor heller för den delen. säger inte alla att man får gaser i magen av dem?

D-C sa...

Det beror på i hur stora mängder man äter det och hur van man är vid sån mat. Äter man sällan kött och knör i sig en hel biff på en gång lär man också få gaser!

Tant Grön sa...

svenska versionen är mkt bättre än det engelska bajsanalys orginalet.