torsdag, februari 08, 2007

Film

Är det någon mer än mig som tycker att den nya filmen Pans labyrint verkar oerhört spännande?

"Efter krigsslutet posteras den Francolojale Kapten Vidal i en avlägsen trakt för att ta itu med rebellerna. Med honom följer hans nya fru och hennes dotter Ofelia. I skuggorna av den grymma verkligheten skymtar Ofelia något uråldrigt och magiskt. I en övervuxen labyrint i närheten möter hon den mäktige Pan, som ger henne tre farliga uppdrag. Ett skrämmande och häpnadsväckande äventyr tar sin början."

För en längre recension med fler bilder, spana in länken:
http://www.moviezine.se/filmsidor/pans_labyrinth.shtml

5 kommentarer:

"Pooptroop" sa...

jag vill vill vill vill vill vill vill se den

D-C sa...

JAG MEEEEEED!

emma sa...

å jag som var erbjuden biljetter till förhandsvisningen. men tackade nej. fy på mig. fy fy fy fy. nästa gång skall jag tänka på dig david

D-C sa...

Ja tack det var snällt ems, skulle gärna se den filmen.

Lo sa...

ja den vill jag se!