onsdag, december 19, 2007

Julshopping

Jag var tvungen att ta en dag ledigt från uppsatsen, annars skulle folket runt mig bli besvikna då de inte hade fått några klappar.
Tillsammans med raring Rob begav jag mig ut på stan och dök ner bland gammalt bråte och fyndade fina klappar och en fin te-kanna till mig själv. Nu har jag bara några presenter kvar att handla vilket får ske lokalt på lördag.
Efter mysiga pussar bland antikviteter och cafébesök var det dags att säga adjö. Kommer sakna R i jul och lär sms:a en del för att få mitt behov något stillat så att jag inte blir helt galen!
Tog mig efter shoppingen sedan en sväng till Majorna och fick mat, klappar och utmanande dans av Lo.
Nu är jag hemma igen och filar på uppsatsen. När den är färdig släpper jag allt och tänker ha det riktig trevlig över jul och nyår.

1 kommentar:

fröken stistrup sa...

Aaaaw... :)

Diggar te-kannan också.