lördag, december 15, 2007

Måleri och pepparkakor



Dagen till ära har jag ägnat åt att måla om moderns gamla kök. Fanns en del kanter och märken som var svåra att få bra även med spackel, men mor och Roger Moore verkade väldigt nöjda efter att jag målat i många timmar. Spana in filmen för en titt på mitt stenhårda arbete.
När jag kom hem bakade jag pepparkakor i diverse former. Doftar fortfarande i hela lägenheten. Hade igår tänkt att köpa färdiga pepparkakor, men i dyra Konsum var degen billigare vilket ledde till att jag valde den. Jag måste ha något att bjuda på till morgondagens julpysselfika. Lussekatterna som jag och Rob fixade i torsdags åt jag ju tyvärr upp.

3 kommentarer:

fröken stistrup sa...

Vad flink du är! (som vi säger här i norge )

Härligt med göteborgska också!

D-C sa...

Gode Gud, pratar jag Göteborska! =S Det tycker nämligen inte Jag är härligt!

Anonym sa...

good work baby!
/Trin