söndag, november 23, 2008

I obalans


Jag har känt mig väldigt obalanserad den senaste veckan.
Det började med en förkylning som blev långvarig och som sedan verkade spridit sig till det mesta.
Jag irriterar mig på att min flirt inte hör av sig och de negativa aspekter av vårt "distansförhållande" som jag först valde bort har nu börjat infektera mitt tänkande.
Jag har ont i magen och oroar mig en smula för att mina sparpengar går åt till dyr bensin och busskort. Jag känner mig stressad inombords och pumpen klappar på högvarv även då jag ska sova.

Jag blir trött av alla tidiga mornar och upplever att jag inte hinner/orkar med så mycket annat än min praktik vilket gör att det för det mesta ser ut som Dantes inferno i min lägenhet.
Jag hoppas att denna obalans snart viker hädan och önskar er alla en bra vecka!

1 kommentar:

Lo sa...

Ta det lugnt bara, andas lugnt och försök tänka positivt. Lyssna på Thörnblom-cdn jag rekommenderade dig!
kram kram