måndag, oktober 09, 2006

Kent har blivit utbränd!


Idag blev vårat grupparbete färdigt och redovisat. Det gick väldigt bra.
Uppgiften var att beskriva ett socialt problem - vi valde utbrändhet - utifrån två stycken olika teorier; vi valde marxistisk teori och systemteori.
För att piffa upp redovisningen spelade vi lite teater imorse och tog ett antal bilder som vi under presentationen visade på overhead. Det blev verkligen lyckat och alla tyckte det var roligt.
Så ta gärna och spana in våran coola fotosession genom att följa länken nedan! Se bilderna i rätt ordning och läs beskrivningarna för att få lite koll på vad det handlar om: http://groups.msn.com/Minabilderochtexter/kentblirutbrnd.msnw

Tack Lisa, Åsa och Sara för ett bra och kul samarbete!

5 kommentarer:

Lo sa...

gud, vad du är lovely!! vilka underbara bilder, speciellt på kent går in i väggen! jag skrattde så jag ramlade av stolen. är du säker på att du inte ska bli dramatiker istället? kramen

D-C sa...

hihi, tack ska du ha Lo, roligt att höra! Jag kan nog bli lite allt möjligt, inklusive dramatiker. Det ena behöver inte utesluta det andra! Nej jag tänker minsann satsa på alla mina talanger!

Lo sa...

Bra sagt! ;)du är en sann kreativ männsika! Du borde läsa Richard Floridas: den kreativa klassens framväxt...

Tant Grön sa...

Hihi, hysteriskt roligt! Jag älskar bilden "Kent går in i väggen". Den skall jag ha som skrivbordsunderlägg på jobbet!! Har du märkt ngt uppsving på panelstore??

D-C sa...

Tack tack Hanna! Det har varit fler som gillat just den bilden. Tyvärr har jag trots mina och dina och Lindas och alla andras ansträngningar inte märkt nåt uppsving i butiken. Folk gillar nog inte min butik, eller så är de för lata för att besöka den! Lite synd att man måste (som jag fick reda på) tjäna 450 kr innan pengarna betalas ut till en! Jag har ju betalat 340 spänn för att i ett år kunna ha obegränsat antal produkter, så jag måste ju tjäna ihop 450 kr inom ett år, annars är der ju bara en förlustaffär, dock en ganska trevlig sådan! Tack ska ni ha för hjälpen. Fick nytt besked ang mitt bostadsbidrag idag också. På grund av att jag jobbat en del får jag inget mer bostadsbidrag i år, och nästa år fram till september får jag bara 300 i månaden. Lite kasst med tanke på att jag inte hinner jobba så mycket så att det verkligen lönar sig. Lönar sig bra gör det ju just när jag både har lön och bidraget! Mother fucking försäkringskassan... Yrk.