lördag, oktober 28, 2006

Hinna med

Det är inte lätt att hinna med allt.
Hur mycket kritik man än riktar mot det "stressiga storstadslivet" så upptäcker man sig hela tiden befinna sig mitt i det. Man är insugen och blir närmast utnyttjad i något som aldrig slutar hur hårt man än jobbar.
Men då det jag ska hinna med denna veckan mest handlar om att sitta ner och läsa, så fick jag den kloka idén att jag lika gärna kunde göra det ute i Marstrand hos familjen där jag har varit sedan i tisdags. Mycket trevligt!
Imorgon ska jag jobba och på måndag måste jag råplugga hela dagen. Tentan ska in på tisdag och jag har två frågor kvar plus en kursutvärdering som jag råkade tacka ja till att skriva och till vilken det också hör ett tvåtimmars möte i skolan innan tentan ska in.
Vad skönt det hade varit att bara dra täcket över huvudet och sova bort allt! Vet dock att det som vanligt kommer att lösa sig, därför borde jag inte vara stressad!

1 kommentar:

Lo sa...

Stay cool, babe! Håller tummarna för att det går bra!
kram