onsdag, november 29, 2006

De små irriterande detaljerna

De dagar när man har som mest att göra får de vardagliga hindrena ens flyt att försvinna och man blir irriterad och sur.
På väg hem från söndagens kompisträff gick väskan, som jag köpte samma dag, sönder, så den måste jag lämna tillbaka. Likaså sprack sömmen i mina redan trasiga skor förra veckan, och på väg hem från en lång dag med grupparbete fick min cykel punktering i mörkret förut, så nu måste jag iväg och fixa den också.
En massa jävla onödiga bestyr!
SUCK!

3 kommentarer:

Tant Grön sa...

usch jaa...fick du en ny väska eller? Såna här saker - då det känns som om man har en liten jävul som förstör allt i ens väg, gärna allt på en gång också, kan verkligen få mig att koka över!

D-C sa...

Ja hanna, du har temperament du! ;)

Tant Grön sa...

hell yeah!