tisdag, november 28, 2006

NU!


Nu är våran resa till Kina bokad! På torsdag skall den betalas.
Äntligen är siktet inställt, och snart kommer vi att vara där. Nu är det vaccinationer, reseförsäkring, inläsning på platser och kultur och detaljplanering kvar. I Juni reser vi och är en vecka i Beijing för storstadskultur och shopping, och en vecka på Hainan med vita stränder, turkosblått hav och boende på ett lyxhotell. Det är vi värda! Dessutom får vi en hel dag i Hongkong.
Tack Hanna och Linda för stort engegemang i planering- och bokningprocessen!
Och tack mina kära vänner för att ni finns och gör min värld ljus och vacker!


Bilden föreställer det Förbjudna palatset och är hämtad från den här sidan, där det även finns fler vackra bilder från Beijing:
http://www.uoguelph.ca/~thsiang/visit/china/beijing.htm

3 kommentarer:

Lo sa...

Tack själv för att du finns kära vän!

Tant Grön sa...

jahapp...tydligen var vi inte riktigt där än....jag skall faktiskt skicka ett grinigt brev till Kilroy över deras velighet... men jag blir glad när jag tänker på Er :o)

D-C sa...

Ja, nu stämmer inte mitt blogginlägg längre! Snyft! Men jag har läst ditt griniga mail, och det är mycket välformulerat. Du skriver bra Hanna!