söndag, november 05, 2006

Grattis mormor 70 år!

En väldigt trevlig helg har förlutit!
I fredags var jag ute och shoppade allt jag behövde, och igår kom Tommy hem till mig ganska tidigt och gjorde mig sällskap medan jag lagade mat till festen; Ostpaj, sallad, smörgås"snittar" på tandpetare och dipp. Ostpajen blev mycket lyckad!
Sedan åkte vi ut till Marstrand där de sista förberedelserna var i full färd, och vi hade allihopa en riktigt kul kväll/natt. Natten avslutades med mig i diskbaljan.
Idag på födelsedagen fick hon en chock av annonsen med foto vi hade satt in i tidningen, flera personer droppade in på fika och telefonen ringde med jämna mellanrum medan flaggan vajade i vinden. Kan det blir bättre?


Mormor med broder Lennart och jag "lätt" berusad:

6 kommentarer:

Tant Grön sa...

snacka om sug i blicken dejvan! ;o)

D-C sa...

Det är precis tvärtom Hanna! Spritsug i så fall! haha.

Tant Grön sa...

moahaha, sug som sug, man kan ju alltid låtsas ;o)

Lo sa...

Vad ung hon ser ut! ungefär i 60-årsåldern!

D-C sa...

Det ska jag hälsa henne!

Anonym sa...

aaah. nu hittade jag artikeln, eller annonsen eller vad man nu kallar den för! snajsigt! hälsa å gratta henne i efterskott!