torsdag, september 18, 2008

Tillbaka till Eden (Göteborg)

Det var hemskt trevligt att återse några av klasskompisarna idag på höstens första seminarium. Jag har en fin klass. Och det var också trevligt att vara tillbaka i Göteborg igen efter att i snart tre veckor åkt åt andra hållet.
Efter genomgång av våra praktikplatser tog jag mig till Majorna och spontanbesökte Lo som precis skulle iväg och köpa vinterjacka. Vi fick en trevlig dag på stan och Linda var järv och drog till med en lila duffel från HM då hon tröttnat på att alltid bära svart. Kanske skulle man följa hennes exempel? Själv köpte jag ett par tunna bomullspyjamasbyxor att mysa med i höst tillsammans med Danutas tofflor.

2 kommentarer:

Lo sa...

Tjoho! vad jag är glad att du kom!

D-C sa...

Jag också, :) ibland tar jag chansen och besöker dig när jag är i stan!
Kram och tack för en fin dag.