tisdag, juli 07, 2009

8 saker snott från en fisk som heter Wanda

Skriv 8 saker du ser fram emot:

* Att bli klar med C-uppsatsen.

* Att finna mitt livs kärlek och få den besvarad.

* Resan till Amsterdam.

* Madonnas konsert i augusti.

* Att driva igenom alla mina påtänkta projekt i form av fotoalbum, kortfilmer och musik mm.

* Att bli färdig socionom.

* Att läsa klart serien om Det mörka tornet.

* Att äta en stor mjukglass med nötkross och choklad.

Skriv 8 sanningar om dig själv:

* I mig finns lika delar ångest och humor/glädje. Att balansera är svårt.

* Jag söker lika delar vila som äventyr.

* Jag tycker att det är spännande och roligt att resa men saknar för det mesta tid och pengar.

* Jag hatar att ha det skräpigt men är likfullt skitdålig på att städa. Ser fruktansvärt skabbigt ut här emellanåt.

* Jag blir bättre och bättre på att se mig själv och mina relationer utifrån.

* Jag får små kickar av att träna, dansa, sjunga, filma, fota, skriva och teckna mm.

* Jag gillar krukväxter men har inga gröna fingrar.

* Jag äter mest vegetarisk och relativt nyttig mat men kan falla dit på kakor och choklad.

Skriv 8 saker du brukar säga:

* Liksom.

* Hur e läget?

* Projicera, applicera, identitet, identifikation, gränser.

* Vill du ha ett ärligt eller artigt svar?

* Ta hand om dig!

* Oh my Gadd!

* Anna-Bus, Hanna-bus, Emma-bus.

Skriv 8 saker du tycker:

* Det är viktigt att vara kritisk men att även ibland kunna slappna av.

* Det är svårt att finna den rätte.

* Det är tråkigt att diska.

* Att fulla och brötiga människor på stan ofta beter sig barnsligt.

* Det är roligt att shoppa prylar och möbler till hemmet.

* Att jag ibland gräver ner mig lite för djupt i mina känslor.

* Att Reinfeldt "ser ut som ett mumintroll".

* Det är ofta för ont om tid och kraft för att orka vara kreativ.

Inga kommentarer: