torsdag, augusti 31, 2006

Bort bort bort!

Jag behöver inte dig!
FÖRSVINN!

8 kommentarer:

Lo sa...

nu är jag inte med riktigt här... vill du inte ha bloggläsare eller vad syftar du på?

"Pooptroop" sa...

jag?

D-C sa...

Era pellejönsar! Jag har väl ett liv utanför bloggen också, eller hur? Det är ju det jag skriver om här.

Lo sa...

sorry, men jag hänger inte med alls?? är du säker på att du inte lagt fel tobak i vattenpipan?

D-C sa...

haha, nej då, det är bara lite emetionella ting som finns i min hjärna. Jag dödar dem just nu.

"Pooptroop" sa...

ett liv utanför bloggen?!? hur är det?

D-C sa...

Poop: Ja om du läser så kan du se lite grann hur mitt liv utanför bloggen är. Men jag skriver ju inte allt, vilket jag kanske borde gjort i inlägget här...

Tant Grön sa...

är du arg?? eller tar du bara ut dina aggressioner litegrann? Blir lite förvirrad...