söndag, juli 22, 2007

En stor suck

Ibland blir man bara så trött på att bli besviken.
Ja, jag vet att jag har gjort andra besvikna också, så mitt inlägg skulle kanske av vissa ses som ovärdigt. Men nu är det jag just nu som jag skriver om.
Jag vet att jag kan vara för känslosam ibland, och jag vet att jag är dålig på att hålla masken. Allt bara bubblar ut och så blir jag besviken. Besviken både på mig själv och på andra, eller kanske snarare på omständigheterna som inte talar för mina intressen.
¤¤¤

2 kommentarer:

Godot sa...

Hej! Jag skriver här, för av någon märklig anledning har jag inte din mailadress och eftersom jag har ny telefon med nytt SIM-kort, saknar jag dina nummer. Jag fick reda på att vår lärare Christer Thorslund har gått bort. (14/7)
Jag tänkte sätta in en liten slant till BRIS under namnet: "Socionomprogrammet, Göteborgs Universitet" och undrar om du är intresserad av att göra detsamma?
BRIS postgiro: 901504-1
Begravning är på torsdag.

Kram/
Wanda

D-C sa...

Anna:
Lägg av, det menar du inte?!
Låt se... var det en hjärntumör? Minns inte riktigt...
Tråkigt att höra i alla fall, ibland går det så fort så fort.

Ja jag skulle nog kunna bidra med en liten slant, fast inte förräns min lön kommer, nu har jag nästan inga pengar till mig själv ens!
Menar du att vi ska sätta in pengar gemensamt på nåt sätt?

Kram/D

Min mailadress: dejvansson@comhem.se