torsdag, juli 05, 2007

HEMMA IGEN!


Ja vad ska man säga? Vilken otrolig upplevelse, och vad mycket känslor och intryck man fått under resans gång! Kina har erbjudit både positiva och negativa händelser, men i slutändan, då jag summerar, kan jag nu bara se det som ett stort äventyr. När jag tänker på det blir jag sentimental och tycker det är synd att vårt äventyr så snabbt gick över.
Kameran har gått på högvarv, liksom min hjärna. Jag orkar inte skriva min historia här på bloggen nu, men jag har laddat upp en stor hög med bilder på min fotosida, och till de flesta bilder har jag skrivit vad som hänt under resans gång, så är ni i detaljt mer intresserade av vad som hänt får ni göra ett besök där: http://www.pixbox.se/usr_show_id8611_page0_order1.html
Även vår gemensamma Kina-blogg representerar rätt bra det vi upplevt: http://kina.kulturalla.com/
Självklart går det inte att genom berättelser eller fotografier förtälja hela historien. Alla dessa möten, stora som små, är ordlösa men ack så viktiga.
Tack mina vänner för en fantastisk resa!

6 kommentarer:

Lo sa...

wow! vilket fint fotoalbum du gjort! roligt med all text, jag slipper att skriva dagbok själv ;)

D-C sa...

Tackar Lo!
Tog en rejäl stund, men det mesta som går att skriva med ord kom med tror jag.
Det ordlösa får vi minnas själva.

Anonym sa...

Hallå schnyggo! Välkommen tillbaka till ett pisseblött "Bästkusten"! :)

Kram/
Wanda

fröken stistrup sa...

Välkommen tillbaka!

fröken stistrup sa...

Vad kul det var att se alla bilderna. Det fanns en massa guldkort där.

D-C sa...

tack tack tack.