tisdag, juli 31, 2007

Minigolf på minisemestern

Fyra dagars ledighet har gjort gott för min kropp. Jag har befunnit mig i familjens trygga famn där jag suttit ute i trädgården, spelat tv-spel med Tommy, tittat på tv, druckit kaffe och ätit god mat mm. Josefina tog jag med mig hem för övernattning, och vi har börjat om på Zelda, picknickat vid älven, åkt Paddan i Göteborg och spelat minigolf i Kungälv mm.
Paddan var ju en liten festlig upplevelse, speciellt då man var tvungen att ducka och sitta på golvet för att komma under broar vid namn "Frisören" och "Osthyveln". Vi åt även picknick i Kungsparken. Minigolfen gick sådär, men det blev oavgjort så ingen slapp bli ledsen. Väl hemkomna i min lya lagade vi mat, och jag fick en rejäl huvudvärk. Tomas, moster och Smilla som kom och hämtade kusinen för en timme sedan hade tack och lov värktabletter med sig, så nu känns det bättre.


Inga kommentarer: