måndag, augusti 27, 2007

Uppdateringar

Så var det kanske dags att uppdatera lite om min tillfälliga status på planeten Tellus. Bland stjärnor och galaxer susar vi runt, liksom jag, i jakten på mening och lycka. Jag gör det för tillfället med näsan över den nya kurslitteraturen om migration. I alla fall tror jag att det är den kursen jag valt, men vet inte säkert eftersom jag inte fått hem schemat än (trots att vi börjar på onsdag) och minns att alla de valbara kurserna verkade intressanta.
I stjärnjakten görs en hel del av varierad storlek, och jag hoppas att ni läsare inte tror att jag skriver om alla mina tilltag här på bloggen! I så fall hade jag haft ett rätt tunt liv. Nej, jag skriver när jag har lust och tid.
Men kanske ändå att man kan misstänka en viss tristess i mitt liv då jag valt att bana min jakt in i ett andra liv i det omåttligt populära Second life! I Second life har jag både pratat och haft sex med främligar, men till stor del är det andra livet ett utforskande av vad de ofta tomma platserna har att erbjuda av skumma danser och märkliga lådor. Min afton har jag delvis tillbringat i en cirkusvagn med en svartklädd herre från Storbritanien på en plats som i övrigt var ganska spännande. Har även suttit med en vän vid en brasa och besökt internets svar på Hisingen.
För den som vill hitta mig kan jag som ledtråd säga att jag i Second life i förnamn heter mitt riktiga namn baklänges och i efternamn dagen efter på engelska. ;)
Annars, i mitt första liv, har nya linser prövats ut; månadslinser som känns riktigt bra. En ny säng har som sagt skaffats, och för några dagar sedan målade jag en stor tavla om blev väldigt bra; Fyra gubbar i en intergalaxtisk trädgård.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Snurra min jord, låt mig följa med dig
Jag är lika värnlös som du
Snurra min jord, du får inte ge dig
Jag vet ingen stjärna som du

1 kommentar:

Anonym sa...

you are so nice little boy
/Trin