söndag, oktober 28, 2007

Motmakt

Det är så fantastisk att se vilka klubbar som skapas som svar på andra klubbar på nätet. Ibland skapas en klubb som hatar en viss kändis, och strax därpå syns en till klubb som menar att de hatar klubben som hatar kändisen, eller som en ren motsats att de älskar just den nyss hatade kändisen.
Klubben nedan tog jag mig friheten att citera just för att dess syfte är så bra och för att den på det mest komiska vis tar avstånd från en hel massa klubbar och intressen som klubbskaparen helt uppenbart är väldigt trött på.
Läs och njut!





"Jaså, du vill munknulla mig med din härskna räkpinne?
Jaså, du vill att jag ska deepthroata din pestpåk?
Jaså, du vill att jag ger dig en präktig avsugning?

I en park? Nu?

Jag har ett mycket bättre förslag. Jag har en komodovaran hemma. Han heter Valter. Han kan suga han, suga som du aldrig blivit sugen förr i hela ditt meningslösa liv.
Nyfiken? Var ni ska träffas? Lugn - bara vänta där du är. Ligger vinden rätt kan en varan känna lukten av ett ruttnande as på flera kilometers håll. Han hittar dig. Hur han ser ut? Ungefär som du; skrovlig, hjulbent. Låg panna. Hans kropp är tjock med en härligt hängande buk.

Han har ett väldigt och kuksvultet gap späckat av de vassaste tänder som någonsin tuggat på din drypande pisspinne. I tändernas fördjupningar florerar en rikhaltig och stinkande bakterieflora, drygt femtio olika sorters bassilusker varav många garanterat leder till blodförgiftning. Efter avsugningen dör du med stor sannolikhet inom en vecka på ett ytterst smärtsamt och utdraget vis.

Och Ja; Han sväljer....

Sedan blir du kanske nöjd?
Sedan slipper jag kanske höra ditt tjat?

Summary in English:
"Blow me now!"
"Face fuck??"
"MSN??"
"U swallow??"
*nag**nag*
[Enter Komodo Dragon]
*Chomp Chomp*
*Rip Rip*
*Tare flesh*
Unspeakable agony
Excruciating death"

Inga kommentarer: