fredag, oktober 12, 2007

Snabba blixten

I tre år tjänade kameran mina yttersta intressen och hedrade mig med bilder som blev exakt som jag ville, men också med bilder som överraskade med spännande ljusspel och detaljer som min närsynthet inte hade upptäckt innan. Tyvärr dog kameran för nån vecka sedan, detta efter en tids sjukdom, så nu är det dags för mig att säga adjö och tacka för tre bra år. Men utan kamera kan jag inte leva, så nu har jag precis beställt ett senare syskon till min förra Cyber-shot, ett syskon med fler pixlar som fått bra betyg i recensioner på nätet. Att jag är märkestrogen beror mest på tryggheten att känna igen menyerna och funktionerna.
Välkommen till mitt hus du silverskimrande skönhet(bilden ovan)! Jag döper dig härmed till... Snabba Blixten!

http://www.pixbox.se/usr_show_id8611_page0_order1.html
http://groups.msn.com/Minabilderochtexter/bilderpmej.msnw


2 kommentarer:

Lo sa...

vad kul! gratulerar :)

D-C sa...

hehe, det hade du kunnat säga om jag vunnit den på lotto, men nu fick jag använda mig av mina hårt förvärvade pengar.