tisdag, april 01, 2008

Idag tog jag bort fotografiet från min kyl

Ja ni vet det där fotografiet som jag gladde mig så åt att sätta upp för några månader sedan.
Det var väldigt jobbigt att ta ner det. Kändes så definitivt, som att jag plockade bort en person ur mitt liv, en viktig person då det bara är de som jag av olika anledningar ser som lite extra viktiga som sitter på kylskåpet.
Undrar om R förstår hur jag känt den senaste tiden, ibland känner jag att jag vill berätta, speciellt när jag är arg. Men det tjänar kanske ingenting till att älta det som redan skett. Men visst är jag besviken och arg fortfarande, trots att det gått flera veckor. Känner att en betydelsefull del av mitt liv, som dock bara fanns där ett litet tag, är borta och det gör mig ont, vardagen är mer tom på innehåll, liksom kylen nu är mer tom på fotografer. En stund fanns där ett hål mitt på kylen, men jag ändrade ganska snabbt om de andra korten för att fylla det.

http://www.youtube.com/watch?v=ts4waimy3hI

1 kommentar:

Anonym sa...

bra david, tycker du ska glömma honom nu! Jag tror du är mer kär i kärleken och tanken på ett förhållande än i honom!
Nya krafttag nu min sötnos!
/Trin