måndag, april 21, 2008

Uppifrån

Jag satt i solen med Anna och pratade om hur folk för sig på fotografier.
Något av det värsta jag vet är när folk gång på gång envisas med att ta alla foton på sig själva uppifrån. Alla vet att man ser bra ut då, och därför blir det så genomskinligt att fotografen bara vill se snygg ut. -Vad är det för fel med att vilja se snygg ut? undrar ni säkert då. Antagligen inget alls, jag gör själv mer eller mindre lyckade försök ibland. Men jag kan ändå inte låta bli att irritera mig på uppifrånobjekten. En ful nedifrånbild skulle kännas mer sann och göra mig mycket gladare!

http://www.youtube.com/watch?v=An00_C0VqEU

4 kommentarer:

"Pooptroop" sa...

hmm kan dock inte fokusera på annat än tjejen som agerar mänsklig bh

D-C sa...

vi leker fjortisar ;)

Anonym sa...

Hahahaha! Det var verkligen "den bästa" bilden från den kvällen!!!! :D
Herre Jösses....
Fler fula kort till folket!

/Wanda

Anonym sa...

det beror på om man är kort, om man är kort så är det kanske just så man ses av merparten av sin omgivning... :P