måndag, januari 05, 2009

Går mot grått??

Det var ganska längesedan jag färgade håret i min mellanbruna nyans, istället har jag låtit mitt råttfärgade växa ut och man kan nu tydlig se utväxten i benan.
Då jag tittade mig i spegeln förut fick jag mig dock en förfärlig upptäckt; det växer ut vita och gråa hår! Är det möjligt som 26-åring? Då det inte känns som ett tecken på normalt åldrande så undrar jag närmast om jag varit med om nåt traumatiskt som fått dessa vita fjun att växa ut. Nåt så traumatiskt att mitt psyke förträngt det!

Nu vet jag att en rejäl trettioårskris kommer att slå ner om några år, då är jag ju säkert helt gråhårig och kan inte annat än att gråta över förlorad ungdom!

5 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha! J berättade att han också börjat få grå hår i den åldern! Det ser bara snyggt o moget ut david!
/Lo

D-C sa...

lägg av, när man knappt lämnat tonåren är det väl inte snyggt med gråa hår?!
brrrr....

Anonym sa...

Ja tyvärr är det nog möjligt! Med då finns ju hårfärg, så det löser sig ;) Hoppas ditt år har börjat bra för övrigt! Kram

Anonym sa...

fast tonåren är väl att ta i ;) hehe
puss!
/Lo

Anonym sa...

Gråa tinningars charm! ;)