söndag, januari 25, 2009

Mysigt med Musikministeriet

Jag är urusel på att se på tv. Ibland tittar jag en stund då jag äter för att ätande i ensamhet är så förbaskat tråkigt. Under dessa stunder upptäcker jag ofta allt det där som jag gärna skulle vilja se mer av om jag hade varit en mer disciplinerad tv-tittare som så många andra verkar vara. Tipsade ju i höstas om den sköna serien Carnivalé, men bara för att jag tyckte om den så ska ni inte tro att jag lyckades följa den! Musikministeriet har jag sett förr och såg precis ett repriserat avsnitt härifrån datorstolen. Hemskt trevligt i all sin enkelhet! Ett musikprogram som inte bara spelar något hippt man ändå inte känner till, utan faktiskt vänder och vrider lite på musiken, dess innehåll och vad som finns runt. Kanske det enda sättet för mig att se även nästa avsnitt är att äta lite oftare!

Inga kommentarer: