torsdag, januari 22, 2009

Tillbaka i skolbänken

De sparar minsann inte på krutet såhär i början! Visserligen är det delvis mitt eget fel då jag inte skrivit klart min praktikrapport utan fått göra det nu under första kursveckan, men de tvingar oss även att planera inför c-uppsatsen samtidigt som dagarna i föreläsningssalen är långa och ämnet pest. Igårkväll fick jag ett totalt psykbryt och svor och lipade över mitt förfärliga liv. Pressen har varit hög men nu när böckerna är införskaffade och rapporter mm är inlämnade kan jag förhoppningsvis lugna ner mig och fokusera på det vi har här och nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi behöver små psykbryt då och då för att "släppa ut lite ånga" så att kroppen blir lättad på stress. Sedan kan man tänka lite klarare och mer strukturerat. :)

Jag håller med om att det känns som att de startar med att överrösa oss med uppgifter men tillsammans ska vi klara även denna kurs!

Kram på dig!

/Wanda