lördag, januari 10, 2009

Tråk men med lyx

Igår hade jag förväntat mig att alla de hundratals framkallningar av fotografier jag beställt skulle dyka upp på min dörrmatta efter jobbets slit. Planerade att sitta hela kvällen och sätta in bilderna i album och känna mig nostalgisk över året som gått. Men då jag öppnade dörren var min dörrmatta tom och jag blev besviken. Dödstrött efter praktiken gick jag återigen isäng mycket tidigt och denna natt kunde jag glädja mig åt att få sova i det superdyra påslakansetet jag fick av mormor i julklapp. 500 spänn för påslakanet och 149 kronor för örngottet är inte illa pinkat! Kändes lyxigt och kanke var det därför jag sov till klockan 13 idag...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, jag sov också till klockan ett igår! Jag har aldrig sovit så länge i hela mitt liv, och jag hade inte vaknat om det inte vore för att telefonen hade ringt! ;)