tisdag, september 12, 2006

KÖP INTE SKOR PÅ WEDINS FÖR FAN!

Om ni har följt min blogg så har ni läst om mina valborgsskor som jag köpte på Wedins. Ett par vita skor jag gillar väldigt mycket, för ca 500 kronor, men som efter tre dagars användning sprack i tån. Jag gick tillbaka med skorna och fick ett nytt par som också sprack i tån efter några dagar! Då sket jag i skiten och limmade tån.
Förra veckan köpte jag skor på Wedins igen, ett par bruna mockaskor med lite högre skaft för lite över 700 kronor. Efter ca fyra dagars användning så sticker det nu upp ett spikhuvud inuti skon som går rätt upp i hälen. Trodde ganska länge att det var en sten när jag promenixade på stan, men upptäckte tillslut att det faktiskt var en spik.
Så köp inte skor på Wedins gott folk, ni blir bara besvikna!
Hälsningar från en missnöjd kund.


Kommande uppdateringar bland legobitarna:
*Filosofiska sinnesjukhustankar om Lindas nya lägenhet
*Från ingenting (?) till ingenting (?) i system
*Filmrecensioner av Constantine och Hero
*Snack om krokodilbrottaren och Idol mm.

Inga kommentarer: