torsdag, januari 17, 2008

Aggressiv erotik

Satte på tv:n och råkade hamna mitt framför värsta slagsmålet presenterat av Tv4 sport. Stora män som både boxades, sparkades, knuffades och hårdkramades. Och när de slogs som bäst och kramades som mest insåg jag faktum; de måste ju bara vara smygbögar!
Att de är smygbögar innebär ju antagligen att de försöker förtrycka sina homolustar då de tycker illa om sin sexualitet. Perfekt då att de får rikta all sin ilska mot andra homosexuella, få sin matchoheteromanlighet bekräftad och som bonus dessutom få krama en hel del på en massa muskulösa hetingar! Tre flugor i en smäll, allt detta bakom något som på ytan ser så primitivt ut.

2 kommentarer:

fröken stistrup sa...

Hm.. vet inte riktigt. Jag älskar att brottas med Nils och det betyder inte att jag vill ha sex med honom.

Men ja... jag tror nog att de finns lite överallt.
Fast alla har väl någonting inom sig som de inte riktigt vågar uttrycka. Om det så är att vara gay eller nått annat.

Lo sa...

haha! ja, så kanske det är!