tisdag, januari 15, 2008

Överbelastning

För mycket i huvudet måste pysa ut någonstans, och det har på sistone pyst ut genom disträhet, nagelbitande, sluddande och dåligt tal.
Idag köpte jag en pappersmugg med kaffe hos Seven-eleven som jag därefter slängde i glasinsamlingen i muffinsshoppen tvärs över gatan. Jag har också sköljt ner min ena kontaktlins i handfatet.

Men nu kan jag äntligen börja bli mig själv igen.
Men vänta, är det inte så som jag brukar vara?!
Alltså; nu kan jag äntligen börja bli någon annan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sötis... Du lyckas ofta göra små galenskaper som att: tappa bort, glömma, missa, hoppa på fel buss, komma för tidigt eller för sent osv.
MEN det tillhör din underbara personlighet att vara lite förvirrad! Dessutom upplever du ju ett nytt äventyr varje gång det blir tokigt. :)

Puss/
Wanda

D-C sa...

GAOOOOOOOOOOOO!
Jag vill inte höra det där!
Linda säger samma sak!
Min självbild är inte klumpig och slarvig, så mina faktiska handlingar gör mig gaaaalna ibland!