måndag, februari 16, 2009

Jag skriver tenta som en korkad jänta

Jag lovar! Det finns absolut inget nedvärderande gentemot det kvinnliga könet i den titeln! Jag tyckte bara att det rimmade kul.
Inte visste jag att det skulle vara så krångligt att skriva en hemtenta! Har skjutit upp skrivandet gång på gång så nu börjar det köra ihop sig tror jag. Jag är snart färdig med metodtentan, har bara ett par avsnitt kvar och bör sedan läsa igenom ett antal gånger. Den sanna utmaningen kommer imorgon då jag med hjälp av ett statistikprogram ska göra den kvantitativa tentan.
Jag känner mig inte inspirerad eller intresserad av dessa ämnen vilket säkerligen syns i det jag skriver. Tror spontant att det blir ett G men förmodligen med flera sura kommentarer och understrykningar!
Hela grejen ska vara inlämnad på onsdag, men precis just nu ska jag ta mig en tupplur innan jag fortsätter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till!

D-C sa...

mip!