fredag, april 27, 2007

Födelsedagsfest!

glitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter text
glitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter text graphicsLyrics myspace
Legobitar i källarskrubben har passerat 200-inläggs-sträcket, så här passar det bra att ge en förklaring till namnet:
När jag var liten hade vi en stor säck med legobitar i källarskrubben vilken jag tog upp ibland och byggde saker av; ofta rymdskepp och andra farkoster. Tycker att legobitar är en bra metafor för de olika delarna som finns i ens liv; med olika färger och former, vissa bitar tycker man bättre om, andra mindre, men alla är lika viktiga för den man är.
Bloggen var tänkt som en plats där jag presenterar mina olika delar, och det tycker jag nog att jag lyckats med så här långt.
Hoppas att bloggen överlever ännu några hundra inlägg, och att mina trogna läsare orkar hänga med!

/David

6 kommentarer:

Lo sa...

grattis till alla inlägg! alltid kul att läsa din blogg!

Godot sa...

GRATTIS! :D

/Wanda

D-C sa...

Tack ska ni ha!

Tant Grön sa...

GRATTIS!!!

"Pooptroop" sa...

ja jag är minsann kvar och läser.. och ett grattis slängs iväg

Anonym sa...

Poop: Jaså du läser min blogg alltså? Var inte säker på det faktiskt. Men tack så mycket, känns skönt att ha dig med här vackre man!
Tack också till Hannabus!
/D