tisdag, april 03, 2007

Äntligen en fallosformad magiker i mitt kök!

Jo det är sant. En Magic bullet står i mitt kök och ser löjlig ut! Enbart namnet är ju löjligt. Men som försvar kan jag säga att det faktiskt inte var jag som köpte den, utan förstås min mor som in flesh representerar typen av människa som sitter och glor på tv-shop och handlar prylar även fast hon inte har pengar, och det är ju bra för mig! Hon fick nämligen en extra Magic bullet på köpet. Hurra!
Den hackar och blandar, pressar grönsaks- och fruktsjuice, mixar och fixar, och den gör det bra! Igår blandade jag en enkel mjölkdrink med banan och papya; finnemang. Idag har jag hackat lök och blandat såsen till min veggo-lasagne; kanon.
Minus dock för att den tar längre tid på sig än utlovat, och så låter den mer än maskinen på tv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, hajja vad goda drinkar och grejer man måste kunna göra med en sådan! :) Smoothies med alkohol! Mmmm...


/Wanda - pyttelite avundsjuk

D-C sa...

come and get i babe! ;)