tisdag, april 24, 2007

Irritationer


Jag är en megaklant!
Först klantar jag mig så att jag inte kan ta mig hem, och idag var jag stensäker på att nästa PPU-möte skulle vara imorgon. Fick nyss syn på att det var idag, så jag missade det! Efter att ha varit borta en del lär jag få smisk eller nåt...

Vad trött man kan bli på sig själv ibland, man tror att man har koll, men är egentligen ute i det blå och svävar.
Kan någon plocka ner mig?

Övriga irritiationer just nu:
  • Sen jag bytte dator fungerar inte msn:s bildverktyg, så jag måste ladda upp en bild i taget.
  • Lysrören har pajjat i badrummet, och till skillnad från förr byter inte hyresvärden ut dem för mig längre, numera måste jag göra det själv.
  • Cykeln jag satte nya däck mm på för närmare 400 kr brakade ju ihop på trampan för en tid sen. Vid inlämningen till cykelreparatören i förrgår fick jag reda på att det kommer att kosta ca 700 kr att fixa det felet, så det är ingen idé; har inte så mycket pengar. Jag ska få en begagnad cykel av Roger som han har hemma hos sig, jättebra, men lite sunkigt då man nyss satt nya däck på den gamla. Ska dock kolla upp ifall däcken är kompatibla med den nya cykeln (som också behöver nya däck).
  • Fläktlampan dog nyss så jag måste köpa en ny lampa, ååååhh vad jobbigt!
  • Vid dagens stora tvätt tvättade jag allt men glömde tvätta jeansen. Suck.
  • Den jag vill ha kanske inte vill ha mig, och det är både irriterande och deprimerande.

2 kommentarer:

Lilith sa...

De är inte så farliga, men jag kan hålla i handen om det känns bättre =)

Godot sa...

Mycket bajs på fingret, vännen!
Säg till om jag ska nita nå´n. ;)

KRAM!
/Wanda