fredag, april 27, 2007

"Ni är som jag", säger hon till Expressen


Kirsten Dunst besökte i går Stockholm i samband med premiären av "Spiderman 3". För Expressen avslöjar den svenskättade skådespelerskan att hon känner sig som hemma i Sverige. "Ni är så bleka och blonda, precis som jag. När jag tittade ut genom fönstret och såg svenskar på gatorna blev jag så glad. Jag har hittat hem", säger Kirsten Dunst till Expressen.

Man ska inte tro allt man läser i kvällstidningar, det mesta ska man inte tro, men jag har dock alltid trott att Dunst varit ett pucko.
Kolla bara på bilden. Hur mycket hasch har den glåmiga kärringen rökt egentligen?!

3 kommentarer:

Godot sa...

Oj, vilket "hat" jag anar från Onådige Herrn! ;)
Jag tycker att hon är en rätt så duktig skådespelerska (vilket inte på något sätt synts till i Spindelmannenfilmerna dock) och om hon är smart eller inte, har jag ingen åsikt om. :)
Hon började ju sin karriär rätt så tidigt med En Vampyrs bekännelser, så hon har kanske inte har en "fullständig skolutbildning"?

Puss på dig och ha en riktigt trevlig helg!

/Wanda

D-C sa...

A: hehehe, hatar henne egentligen inte, och om jag gör det är det orättfärdigt! Jag har mest bara alltid stört mig på hennes haschutseende, ser ju helt drogad ut den bitchen!

Godot sa...

*asg*

/Wanda :)