söndag, april 01, 2007

Min msn-sida


Ja nu var det ett rejält tag sedan jag lade upp några nya alster.
Länge såg jag min mns-sida som ett ställe där jag regelbundet skulle uppdatera. Från början gjorde jag det hela en gång i veckan med seriestrippar, teckningar, konst och foton mm. Men jag har insett att det inte håller. Nu ser jag den mer som ett forum där jag lägger upp de prylar jag verkligen tycker om. Man kan inte tvinga inspirationen fram en gång i veckan, den måste få växa fram när den vill...
Har dock ändrat startbilden till ett foto jag tog förra året då jag och M var ute på vårfotorunda i skogen ovanför Botaniska. En av mina favoritbilder. Har dessutom rensat ut gammalt skräp som jag inte gillar längre.
Om det nu skulle sitta någon därute och vänta på mina uppdateringar som blir alltmer sällan kan jag säga att det snart dyker upp en ny serie med Vera och några nya foton. OM jag får sidan att fungera det vill säga! Förut idag när jag skulle ladda upp bilder så fungerade det nämligen inte. Enligt sidans bilduppladdarverktyg fanns det inga foton i mina mappar på datorn, och en skum ruta där det stod något om att den konverterade om bilderna dök upp hela tiden, utan resultat. Ska vänta ett par dagar och försöka igen. Håll ut!
"Pedalling through the dark currents. I find an accurate copy;
a blueprint of the pleasure in me."

5 kommentarer:

Tant Grön sa...

väldigt fin bild, verkligen fångad i rätt ögonblick med lilla hasse humla på och allt!

Anonym sa...

tackar! hehe, min morfar heter Hasse. =)
/D

Anonym sa...

Jasså det tror du din jävla fjant?

Tant Grön sa...

que??

D-C sa...

Dra nåt gammalt över dig m.g! Du är uppenbart rubbad mentalt när du slänger så mycket negativitet runt dig! Behåll den för dig själv och du gör världen lite ljusare.