tisdag, september 18, 2007

Jag ska bli glad och snygg

Om man hänger mycket på communitys som jag gör så lär man stöta ihop med många typer av människor. För inte så längesedan var det någon som började prata med mig då jag var nedstämd, och ganska snart kom fram till att jag var nedstämd för att jag "pratade som ur en svenskabok". Killen ifråga verkade själv ha attityden att man i princip ska skita i allt och bara ha fest.
Just idag kunde jag inte låta bli att retas lite då jag läste vad som stod på klottret:

Okänd på klotterplanket: Min samhäll lärare är så sötttt ..Ohh bli så kåt när jag har lekton med han..Va ska jag göra ???

Jag på klotterplanket: Du kanske borde fundera på att ta några svenskalektioner istället. ;)

Okänd i min gästbok: ja jag borde göra det ..Ta några förbannade eran språklektoner..men du borde se dej själv i speglet.För jag tycker det e mkt bättre att vara snygg o kunna 5 språk äne som du ..som e ful kan knappas din egen språk

Aj fan. Det verkar ju trots allt som att jag utgår från en svenskabok mest hela tiden, inte konstigt att jag är nedstämd OCH ful!
Tur för mig att det blir party i helgen.

1 kommentar:

Lo sa...

det är väl tur att du behåller din intellektuella nivå baby, trist annars, jag tror inte det har med nedstämdhet att göra... snarare blir man mer deppig om man ska göra sig dummare än vad man är och inte få uttrycka sin personlighet...