tisdag, september 25, 2007

Ledsen

Det var med tyngd i hjärtat som jag idag tog adjö av min vän som flyttar utomlands på fredag.
Jag stannade längre på Långströmsgatan än planerat, dels för att jag inte ville gå, och dels för att hemtentan vi fick på morgonen i skolan är lättare är vad jag hade trott. Jag behöver alltså inte ägna den så mycket tid utan ville hellre ge min tid åt sällskapet.
I vårt informationssamhälle där ett mail kommer fram på en sekund tvärs över världen kan det tyckas vara en liten grej då någon flyttar till ett annat land. Men att uppleva någon i textform skiljer sig en hel del från att möta samme person i verkligheten, speciellt om det är någon man tycker om.

Jag kommer att sakna dig T!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Baby Boooo!
Ni får åka och hälsa på varandra!

Kram/
Wanda

fröken stistrup sa...

vet precis vad du menar, förrutom att det är jag som alltid åker :P