fredag, februari 15, 2008

Alla hjärtans dag

Hjärtdagen firades hos R med mat, film och mys. En mycket trevlig kväll. Köpte med mig en bukett blommor och fick mig en glims av den enorma stress som blomsterhandlarna har inför en dag som denna.

Åkte från Gbg till Ale idag och träffade mannen jag ska vara kontaktperson åt. En pratig och trevlig person som jag nog kommer trivas med. Det är bra att umgås med människor som fungerar annorlunda än en själv och har helt andra intressen och ibland kanske andra sätt att tänka. Det är utmanande och vidgande. Meningen är att vi ska ses två gånger per månad och däremellan höras via telefon eller mail ibland. Då han är mycket musikintresserad och grymt duktig på det lär det bli en hel del musicerande kan jag tänka!

http://www.youtube.com/watch?v=tdFEWRY-c4g

2 kommentarer:

Anonym sa...

har han gjort den?
trin

D-C sa...

nej det har han inte, han är proffsigare än så! :)