måndag, februari 04, 2008

Men snälla!

Jo jag vet att jag kommer få en massa ovänner nu, till och med bland de som står mig nära, men jag måste bara få säga vad jag tycker!
Varför i helskotta vill folk gå runt och se ut som Plåtnicklas i fejjan?! På vilket sätt är det vackert/attraktivt med skruvar instuckna i huden, i tungan, i näsan och lite varstans? Ni ser ju ut som om ni fastnat med skallen bland en hög aggressiva bilmonteringsrobotar! Är det er eller spårvagnen man ska se upp för när gatljuset lyser rött?
Med en skrämmande utveckling åt fler och fler piercings vill jag bara flukta min enkla lilla åsikt om detta fenomen: Ta ut muttrarna för fasiken!

4 kommentarer:

"Pooptroop" sa...

piercingar är oftast för den enskilde. så är det iaf för mig. och jag tror många andra piercade håller med mig, vi struntar fullständigt i vad andra tycker om dem. Visst finns det folk som använder piercing som ett slags statement, men det är en bråkdel. Att ha piercing är samma sak som att du skulle ha en favorittröja som är röd. denna använder du sedan så fort du får chansen, eftersom du älskar den. så tänker jag med mina piercingar iaf. och hör sen. Du kan alltid titta bort om du ser ett piercat ansikte, ingen tvingar dig titta på oss

D-C sa...

Bra att du har en rakt motsägande åsikt Poop, det gillar jag! Det blir för enahanda med bara ett perspektiv, och mitt inlägg handlar ju bara om tycke och smak.

Anonym sa...

Det är ju snyggt om man bara har en eller två, piercingar är för underskattade!

Anonym sa...

Men herregud, alla tycker olika, jag tycker det ser förjävligt ut med 25 åriga snobbar/"modebögar."
Det är bara att acceptera att vissa vill ha piercingar och se ut så.
Piercingar är fan ta mig det sexigaste som finns.