onsdag, februari 20, 2008

Kursslut och kursstart

Så var den psykiska ohälsan över och jag hoppas att även min egen är på bättringsvägen. Har inte direkt varit på topp under den här kursen och det syns i hemtentan som jag lämnade in idag. Motivationen har varit riktigt låg, men jag tror att jag trots allt lyckats skriva en godkänd tenta och är riktigt nöjd med vissa delar även fast det brister i andra.
Imorgon börjar nya kursen, Handelsstrategier, som pågår i 15 veckor (fram till sommaren). I den ska ca 3300 sidor läsas och den innehåller 34 obligatoriska moment som främst handlar om olika typer av grupparbeten och gruppövningar. Nu är det meningen att vi ska bli praktiska inför höstens praktik på fältet.

Önska mig lycka till!

http://www.youtube.com/watch?v=FzRH3iTQPrk&feature=related

Inga kommentarer: