söndag, mars 09, 2008

Dagen efter - Vad gjorde jag inatt egentligen?!

Jo, jag hoppade ner i spagat (eller split som det heter när man lägger benen åt sidorna) och först nu fick jag syn på att byxorna spruckit i baken!
Strax innan jag skulle åka hem från festen fick jag även syn på en massa blodfläckar på både byxor, skjorta och kavaj och upptäckte att jag hade ett sår på tummen som blödde.
När jag kom travandes på terminalen måste det ha sett ut som att jag varit utsatt för värsta gruppvåldtäckten när jag i själva verket bara hade haft roligt.

http://www.youtube.com/watch?v=NMSMViyCVNI

3 kommentarer:

"Pooptroop" sa...

Hahaha, det ser onekligen ut att det gått vilt till

Lo sa...

shit david, jag märker att du är mogen för dans o andreas nu!

fröken stistrup sa...

Mina byxor såg ut sådär efter jag ramlade på ett halt golv.
Du kanske ska kolla efter blåmärken :)