torsdag, mars 06, 2008

P3-intervju

Någon från P3 kommenterade på mitt inlägg om bussboten där jag även nämner min återbetalningsskyldighet till Försäkringskassan. P3 ska göra ett inslag om det och jag blev tillfrågad att kontakta dem vilket jag gjorde, och väldigt fort hade jag en journalist på tråden som jag redan idag blev intervjuad av. Kände att frågorna hon ställde var öppna och trevliga. Var innan rädd för att jag skulle bli dumförklarad då jag antagligen missat att rapportera till Försäkringskassan under den tid jag hade bostadsbidrag.
Inslaget kommer enligt Samira att sändas imorgon (torsdag den 7:e mars) på P3-nyheter kl 17 och kommer sedan ligga uppe en månad på webben.
Om jag förstod Samira rätt så vill man belysa att det i dessa tider är så många studenter som får betala tillbaka stora summor med sina studielån.

Inga kommentarer: