lördag, mars 29, 2008

Nytt i den garderob jag lämnat

Det har aldrig varit meningen att det här ska bli en kläd- eller modeblogg, inte för att jag är ointresserad utan mest för att det känns som att det redan finns gott om bloggar med människor som lägger alla sina pengar på kläder och liknande. Dessutom handlar jag för lite för att det någonsin skulle passa med ett sådant tema här. Men igår var jag ute och shoppade en hel del, för jag har märkt på sista tiden att garderoben börjat kännas tom. Har inte handlat några direkta kläder sen dess att jag handlade lite sommarprylar till Kina-resan i juni, så igår var det dags.
Jag drog till solidariska och billiga Emmaus på Backaplan för att få ut så mycket som möjligt av mina stålar och fann det som synes på bilden, dock är hängslena köpta på MQ och kalsongerna på Kappahl vilka båda kostade nästan lika mycket som resterande kläder tillsammans.
Det enda jag känner mig sakna nu är de snygga vagabonddojorna nedan som jag kikat på vid ett par tillfällen men inte haft råd med. Ska jag överskrida min budget och äta snabbmakaroner resten av månaden?

1 kommentar:

fröken stistrup sa...

Jag ÄLSKAR hängslen!