tisdag, mars 04, 2008

Jag har fått många fina presenter

Bortskämd som vanligt har jag blivit med riktigt fina saker.
Jag har fått pengar att bränna men som jag antagligen måste spara till juni då csn uteblir,
jag har fått en matberedare som jag planerar att undersöka noga i mitt kulinariska kök,
jag har fått flera flaskor vin, bakverk och choklad,

jag har fått den fina ugglekudden som syns på bilden. Har sen Lagerhaus introducerade sina uggleprylar varit lätt förälskad i dem och gett bort flera ugglor i present. Blev nu toppenglad över att själv få äga en!
Jag har fått hudvårdsprylar, gnuggfri linsvätska, duschprylar, vacker skål, prydnassaker, tvättmedel, mat, böcker och blommor mm.

Jag tackar alla för er givmildhet och för er vänskap!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Uj uj uj, NU känner jag mig verkligen hedrad! :)

Puss!

Geekporr sa...

Med förhoppning om rymdskepp, kanske till och med byggda av Lego, började jag läsa. Desillusionerad skriver jag nu det här.

D-C sa...

Jonas:
Texten till höger är symbolisk för hur man kan finna sig hindrad i sina drömmar av verkligheten vilket tvingar en att dels använda sig av okonventionella metoder och dels av sin fantasi.
I textform är mer fantasi tillåtet än vad det är i vardagslivet.

D-C sa...

Det handlar också om att tillåta sig att drömma, och att krossa gränsen för vad som är möjligt:
Om vi siktar mot stjärnorna kommer vi åtminstone till hustaket.