onsdag, mars 26, 2008

Våffeldagen?

Har Våffeldagen varit alltså?
Jag är inte särskilt bra på att hålla reda på de olika dagarna även fast jag har en agenda i vilken jag tittar i nästan varje dag. Missade nog Internationella kvinnodagen också om jag förstått det rätt. Jag tycker att det är tillräckligt svårt att komma ihåg födelsedagar och har därför en speciell födelsedagsbok där familj och vänner finns representerade.
Det blev alltså inga våfflor på våffeldagen för min del, men jag hoppas att de för den sakens skull inte försvinner. Det är gott med våfflor.

http://www.youtube.com/watch?v=i_Y-rOBfpPM

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj! när skedde det med våfflorna! tänk att man kan missa sånt gott!
/trinity

Anonym sa...

åh nej!, jag missade våffeldage=( , av någon anledning är våfflorna mycket godare på våffeldagen.