söndag, mars 09, 2008

Tack Karin & Josefin för kul fest!

Jag blev riktigt berusad och dansade loss som tossig. Väldigt roligt men kanske lite för mycket sprit för min del. Ni vet säkert hur det kan vara; hur man hamnar som i sin egen lilla bubbla och blir avtrubbad från det utanför och gör en massa tokiga grejer, som man i å för sig är fullt medveten om men som får ett annat ljus på sig i nyktert tillstånd. Jag råkade i dansens virvlar bland annat slå en drink ur Emmas hand, innan dess sparkade jag av misstag till en marschall så att Emma fick stearin på sina skor, strumpbyxor och klänning. Tror också bestämt att jag skickade iväg en massa konstiga sms till folk mitt i natten, och till er ber jag om ursäkt om jag störde, liksom jag förstås även ber om ursäkt till Emma som på grund av mig blev både stearin- och drinkdränkt under kvällen!
En kille gick runt och fotograferade regelbundet, jag undrar vart det är meningen att de fotona ska hamna...

Inga kommentarer: