måndag, mars 10, 2008

GRATTIS!

Jag har sedan länge haft en skylt på mitt brevinskast där jag menar att jag inte vill ha någon reklam, men det hjälper visst inte när det handlar om direktadresserad sådan.
Uppenbarligen så har jag någongång av nån outgrundlig anledning handlat från chicka Home Shop och tvingas nu ta del av deras fortsatta fantastiska erbjudanden.

Dagens utskick fick mig att börja flabba.
Se bara på bilden vilken fin fontän man får om man handlar för bara 250 kr!
Den "skänker lugn och harmoni" (skräck och leda),
är "välkomnande" (avvisande),
och har en "vacker design" (fullkomligt anskrämlig!).
Och hur anskrämligt är det inte att tvinga kunderna att handla ännu fler förfärliga pryttlar för att få hem spektaklet? Varför då inte en festlig modeperuk, lysande lamprosor, en klassisik skinnkeps eller en elektronisk pincett med belysning?

Om ni nu trots allt inte skulle gå med på Home shops finfina erbjudanden så kan ni ju åtminstone beställa deras katalog (eller varför inte kopiera den av mig) för att få er en stunds humor!:))

Inga kommentarer: