fredag, maj 01, 2009

Fortsatt träning (I don't care)


Min träning går vidare, och snart behöver jag kanske inte kalla mig nybörjare längre, men fortfarande är det nybörjarglädjen som driver mig, det faktum att jag är relativt färsk på golvet och den revolution det innebär för mig.

Jag tränar numera body pump tre gånger i veckan. Sen första gången har jag ökat med vikter vid ett par tillfällen. Svagast är jag i armmusklerna så där har jag bara ökat en gång. Men jag känner på mig att jag med mer frekvent träning som nu kommer att kunna lägga på mer så småningom.
Favoritpasset är på måndagkvällar då en riktigt bra och positiv instruktör peppar, men generellt är alla riktigt bra på sitt jobb, och då jag kommit att bli ett namn för dem fick jag en personlig åtsägelse förrförra gången jag var där och inte orkade plankan! Läskigt men rätt kul.

Här bjuder jag nu på den låt som körs mest frekvent till bröstdelen. Det har bara hänt två gånger då jag varit med att man använt en annan låt till bröstmusklerna. Den här har power och "I don't care" blir närmast ett mantra då man ligger ner på britsen och pressar. Enjoy!

Inga kommentarer: