onsdag, maj 27, 2009

Nya idéer kräver ny tid

Balans är viktigt.
För tillfället är min balans rubbad.
Jag pluggar som en galning för att få in så mycket information som möjligt.
Det som annars kommer ut ur mig i form av film, teckningar och filosofiska blogginlägg får inte tid nog att mogna när allt bara handlar om att ta in.
Allt detta intagande lär göra att jag så småningom spyr, och förhoppningsvis blir det då en kunskapsspya lägligt nog till nästa veckas stora salstenta. Alternativt får jag mental blackout och hamnar på psyket för EU-psykotiska.

En överklassdam skall flanera på stan,
kungen skall efter sin moderna romantik och sin enorma egoism drunkna i sitt ego i brist på mänsklig kärlek,
Mat och kultur kommer åter med en härlig midsommarspecial,
de gamla fotoalbumen skall gås igenom och bilderna skall klistras i vackrare album,
de två sista åren av Lunar-dagboken inklusive hela den här bloggen skall skrivas ut på papper för arkivering.

Alla dessa kreativa projekt hoppas jag ska bli av under de kommande sommarmånaderna, men först måste jag alltså kräkas kunskap om det så krävs att jag stoppar fingrarna i halsen.

Jag hoppas att vi ses snart igen på andra sidan!

1 kommentar:

Anonym sa...

lycka till!
cool bild!!

Lo