måndag, januari 15, 2007

Ey yo motherfuckers!

Fyra dagars stor och liten ångest är som bortblåst, och en stor tyngd har lämnat mina axlar. Det märks, för de värker lite! Kan visserligen bero på att jag nyss kommit från Willys med två extra stora matkassar, men det kan också bero på att jag med dålig hållning suttit fyra dagar i sträck och stirrat på datorskärmen, alternativt ner i nån tråkig bok om stadsbyggnad.
Ekonomi, välfärdshistorik, ekonomisk historia, och framförallt stadsbyggnad är inte min grej, därför är det skönt att jag nu lämnat ifrån mig tentan. Om det blir G behöver jag aldrig mer i hela mitt liv beröra denna tråkiga kurs, dessa jobbiga och ibland förfärliga böcker, och denna svåra tenta. Det finns goda chanser till G eftersom den sista frågan av fyra som max kan generera alla de poäng som behövs för att få godkänt, och den frågan handlar om sociologi som jag är lite hajj på.

Min hjärna är trött,
min kropp värker,
men mitt hjärta är lätt som en fjäder!

Puss på er!

4 kommentarer:

Lo sa...

gött! du kommer absolut bli minst G!

D-C sa...

G som e go, Lo som e ko? hehe. Kram.

Anonym sa...

Ja helt sjukt skönt! De som snackar om tentaångest vet inte vad de pratar om innan de gjort en tenta i samhällsstruktur och välfärd, det säger jag bara! =) nej, nur får lärarna se till att godkänna oss. Kram.

Tant Grön sa...

Haha - lo som en ko!? vet hur det känns, men det kommer att gå bra!
kram