lördag, mars 03, 2007

Thank you for the music







FödelsedagsPartaj igår.
Mycket trevligt.
Oerhört fina gäster.
Ett enormt stressmoment att få ihop allt efter skolans PPU-möte. Och vissa saker åkte ju i det nytvättade golvet på grund av det, tex tårtan... Så jag fick kuta till Konsum och köpa två små istället. Men när mina raringar kom landade jag trots allt och mådde bättre än förväntat, så vi fick det riktigt trevligt. Och till A och S vill jag bara säga att jag faktiskt inte alltid drar mina skjortor mellan benen!
Tack ska ni ha allihopa.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha ha!
Skjortan mellan benen gav en extra krydda till kvällen! :)
Jag uppskattar människor som kan släppa loss.
Keep on dancin´!

Kramar/
Fisken "A"

D-C sa...

Tack A, känns skönt att jag kan slappna av med gott samvete i ditt sällskap! Kram.

D-C sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

hihi, ser ut som du försöker strypa lilla mig..och JA!! äääntligen kan jag plötsligt lägga in kommentarer igen!! Tack för ett roligt kalilajs!

Lilith sa...

Tack för ett toppenkalas! Håller helt med Anna, keep on dancin'!

emma sa...

tack själv tack själv. hade mycket trevligt. :)